22-шi Қазақстандық Халықаралық «Орама, Ыдыс, Заттаңба және Полиграфия» көрмесі

ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ QazPack 2023

Бронникова Галина, OSQ Group Upack.kz (Қазақстан) менеджері:

QazPack көрмесіне бірінші рет қатысамыз. Мен өте қуаныштымын, нәтижелі, қызықты өтіп жатыр. Көптеген жаңа нәрселер ұсынылды, көрмеге қатысу барлық үміттерді ақтады.  Біз бір реттік ыдыс-аяқ пен эко-қаптама өнімдерін ұсынамыз, аудиторияның қызығушылығы зор. Бізге сүйікті клиенттеріміз келді, бізбен жұмыс істеп, бұрыннан жұмыс істеп келе жатқан серіктестерімізді көргенімізге өте қуаныштымыз, сондай-ақ біз жаңа әлеуетті клиенттердің үлкен базасын құрдық, оларға қуаныштымыз. Біз келесі жылы осындай көрмеге қатысқымыз келеді, бұл даму үшін өте қызықты және әлеуетті.   


Туғанбаева Айгүл, KZ Recycling (Қазақстан), аға маманы:

Біздің компания жыл сайын QazPack көрмесіне қатысады. Осындай мүмкіндік үшін алғыс айтамыз, өйткені көрмеде біз клиенттер базасын кеңейтеміз, қазіргі клиенттерімізбен, серіктестерімізбен және бәсекелестерімізбен кездесеміз. Осы екі күнде адамдар ағыны өте көп. Бізді әлеуетті клиенттер де, ағымдағы клиенттер де аралап көрді, олармен біз өзекті мәселелерді талқылай алдық.  Қазіргі уақытта біз келісімшарт жасасу сатысында тұрмыз. Егер қолайлы жағдайлар болса, келесі жылы да қатысуды жоспарлап отырмыз.


Якубов Салим, Қарқын-2030 (Қазақстан) Алматы филиалының атқарушы директоры:

FoodExpo Qazaqstan көрмесіне алғаш рет 2023 жылы қатысып отырмыз. Біз ұзақ уақыт дайындалдық, арнайы дизайнер жалдадық, дайындық шараларын өткіздік. Біз үшін бұл көрме өте маңызды, өйткені біздің компания өз өнімдерін Алматы қаласының нарығында жеткізеді және ұсынады. Көрмеде бірқатар келісімшарттар жасалды, маңызды кездесулер, соның ішінде корпоративтік сектормен танысу өтті. Біз үшін өсудің жаңа мүмкіндіктері ашылды, көрме жақсы нәтиже берді. Алдағы жылдары біздің компания FoodExpo Qazaqstan көрмесіне міндетті түрде қатысуды жоспарлап отыр, ассортименттік қатарды ұлғайта отырып, біздің дайындығымыз одан да жоғары деңгейде болады. Біздің мақсатымыз - әрбір тұтынушы өз қажеттіліктерін қанағаттандыруы үшін Алматы қаласының тұрғындарына көптеген тауарлар өндіру және ұсыну. Сонымен қатар, көрмеде біздің өнімге, оның сапасына қызығушылық танытқан ТМД елдерінің клиенттері болды. Бізде келісімшартқа қол қоюға қызығушылық бар. Біз өнімдеріміздің сапасы жоғары деңгейде және қол жетімді екендігіне тағы да көз жеткіздік, өйткені оған осындай қызығушылық байқалды.


Едігенов Сұлтан, KazBeef Processing (Қазақстан) сату жөніндегі менеджер:

FoodExpo Qazaqstan көрмесіне Қазақстанның түкпір-түкпірінен және әлемнің басқа елдерінен көптеген өндірушілер мен дистрибьюторлар жиналды. Олардың барлығы қызығушылық танытады және сату нарығын кеңейтуді қалайды. Көрмеге қатысқандардың барлығы өздері үшін жаңа нәрсе білгеніне сенімдімін. Біз Өзбекстаннан, Қырғызстаннан келген көптеген дистрибьюторлармен таныстық, болашақта өзара іс-қимыл бойынша барлық мәселелерді талқылайтын боламыз. Келесі жылы одан да үлкен стендпен көрмеге қатысамыз.


Павлова Татьяна, Горецкий азық-түлік комбинатының директоры (Беларусь Республикасы):

     Біз биыл Беларусь Республикасының Ұлттық стендінің құрамында FoodExpo Qazaqstan көрмесіне алғаш рет қатысып отырмыз. Көрменің ұйымдастырылу деңгейіне өте тәнті болдық, алған әсерлеріміз тек жағымды, келер жылы міндетті түрде қайтадан келеміз. Біз үшін сіздердің елдеріңіздің дистрибьюторларымен кездесулер ұйымдастырылды, біз көптеген келіссөздер жүргіздік. Өзіміз үшін біз ұсынып отырған өнімнің баламасы өңірде әлі жоқ екенін анықтадық. Біздің өніміміз сіздің нарығыңызда сұранысқа ие болады және жақын арада сіздердің контрагенттеріңізбен ынтымақтастық орнатамыз деп үміттенеміз. Бүгін ғана егжей-тегжейлі келіссөздер жүргіздік, Беларусь Республикасына оралғаннан кейін ынтымақтастық шарттарын талқылауға кірісеміз. Біз осында ұсынып отырған өнім сіздің аймақ үшін жаңа, бұл серіктестік шарттарын егжей-тегжейлі пысықтауды талап етеді. Менің ойымша, мұндай көрмелерді ұйымдастыру - өзара тиімді ынтымақтастық құру үшін орасан зор үлес. Біз өзіміз үшін тек экспорт тұрғысынан серіктестерімізді ғана ашып қоймай, жаңа жабдықтарды жеткізушілерді анықтадық, қаптаманы ықтимал жеткізушілерді таптық. Сондай-ақ, осы қысқа уақыт ішінде біз сіздің ұлттық колоритіңізбен танысып, сіздердің елдеріңіздің артықшылықтарын біле алдық. Мұндай көрмелерді ұйымдастыру іскерлік қарым-қатынас тұрғысынан байланыстарды орнатып қана қоймай, біз үшін сіздердің өңірлеріңізді ашуға да мүмкіндік береді.


Lee Yeonju, Manager Korea Agro-Fisheries and Food Trade Corporation (Корея):

Біз көрмеге өте қуаныштымыз! Біз Қазақстаннан көптеген байерлерімен кездестік. Біздің негізгі міндетіміз қазақстандық нарықты корей экспорттаушыларымен таныстыру болды және біз осы мақсатқа табысты қол жеткіздік деп ойлаймын. Келесі жылы біз міндетті түрде келеміз, себебі біз аталған көрмеге қатысудың үлкен әлеуетін көріп отырмыз.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ QazPack 2022

Касимов Ришат, Yans:

Биылғы көрмесі тамаша өтті, онда бірінші жылы өнер көрсетіп отырған жоқпыз. Біздің компания құрылған күннен бастап Алматыда 5 жылдан астам уақыт бойы көрмелерге белсенді қатысып келеміз. Біз ресейлік зауыттардың дистрибьюторларымыз, сондай-ақ, өз тауарларымызды өндірушілерміз. Биылғы жылы келушілер өте көп - біздің басқа елдерден келген клиенттеріміз бар. Алматыдағы осындай деңгейдегі көрме біздің компанияларға сұрақтар қою үшін Ресейден, Қырғызстаннан, Өзбекстаннан келетіні қуантады. Қазіргі клиенттердің сұрақтарына жауап беру және жаңаларымен бөлісуге, достық қарым-қатынас орнату мақсатында көрмеге қатысамыз. Биыл біздің өнімге қызығушылық танытқан көптеген клиенттер Қазақстанның түрлі қалаларынан келді. Біз сияқты жергілікті өндірушілер мен компаниялар шетелдік - ресейлік, қытайлық, еуропалық компаниялармен бәсекелесе алатынына қуаныштымыз. Біз келесі жылы міндетті түрде қатысуды жоспарлап отырмыз, өз өнімдерін көрме алаңдарында көрсету және айқындау, бұл жақсы дәстүрге айналды.


Гарифулин Дамир, ТОО Интер Мульти Сервис:

Біз бірінші жыл қатысып отырған жоқпыз, биылғы жылы көрме біз үшін өте сәтті өтті. Iteca компаниясына бізге осындай мүмкіндік бергеніне өте ризамыз. Астанада, Алматыда өткен көрмелерге қатыстық, бізге өте ұнады, тиімді перспективалық келісімшарттар жасалды. Алғашқы екі күн әсіресе жемісті болды, менің ойымша, бұл компания үшін өте тиімді. Болашақта міндетті түрде қатысамыз деп ойлаймын.


Карташева Кристина, Nyr Kagazy:

QazPack көрмесі өте ұнады, мұнда тамаша жағдай мен тамаша ұжым бар, біз екінші жыл қатарынан қатысып келеміз. Мұнда келушілер көп, біз көптеген жаңа әлеуетті клиенттерді таптық, мүмкін болашақта олармен келісімшартқа отырамыз. Болашақта да қатысуды жалғастырғымыз келеді.


Хисаметдинова Екатерина, «Stroylux» ЖШС:

Біз отандық компаниямыз, көрмеге екінші жыл қатарынан қатысып келеміз. Биылғы көрме жанды болды, көптеген қатысушылар болды, одан да көп келушілер болды, ұйымдастыру ең жоғары деңгейде өткізілді. Біздің стенд көрермендердің назарын аударды, көптеген адамдар келді, біздің өнімдерге қызығушылық танытты, ақпаратпен алмастық, одан әрі ынтымақтастыққа үміттенеміз.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ QazPack 2021

Можаева Татьяна, ЕВРОСНАБ ет өнеркәсібі департаментінің менеджері

Көрмеге қатысу – біз үшін өте пайдалы тәжірибе, біз мұнда екінші рет келіп отырмыз. Кеше және бүгін бізге көптеген жаңа әлеуетті клиенттер келді, біз тұрақты клиенттермен кездесулер өткіздік. Ұйымдастырушыларға мұнда қызықты қатысушыларды жинағандары үшін алғыс айтқым келеді, өте мазмұнды және танымды болды. Біздің өнімдер өте үлкен сұранысқа ие болды, өйткені азық-түлік ингредиенттерін шығаратын компаниялар аз болды. Жоғары қызығушылық, етті қайта өңдеу, кондитерлік және сусындық бағыттар бойынша сұраныстардың үлкен саны байқалды. Мұндай алаңдар адамдармен тікелей байланыс орнатады және бұл бизнес саласында өте нәтижелі. Біздің отандық өндірушілерді, әсіресе шұжық өндірісін көбірек көргіміз келеді. Пандемиямен байланысты барлық өзгешеліктер жақында шешіледі және келесі жылы көрменің ауқымы әлдеқайда үлкен болады деп үміттенеміз. Біздің компания келесі 2022 жылы міндетті түрде көрмеге қойылады.


Apulkis Romas, Baltic Gastronomy Leaders

Көрмені өткізу деңгейі жоғары деңгейде деп ойлаймын. Мен мұны тіпті күтпеген едім, маған бәрі ұнады. Көрменің әлеуетіне байыпты қарайтын адамдар келді деп ойлаймын. Жаңа клиенттер көп болғанын қалаймын. Бізге көптеген серіктестер қажет емес, тек бірнеше жақсы адамдар қажет. Мұндай форматтағы іс-шаралар қарым-қатынас үшін қажет, мұнда біз нарықтың трендтерін қадағалай аламыз. Әлбетте осы көрмеге 2022 жылы қатысуды жоспарлап отырмыз.


Айдинян Мушег, МЭЦ халықаралық әріптестік басқармасы бизнес-миссиялар бөлімінің бастығы

Бүгінгі таңда біз FoodExpo көрмесіне қатысуды тек оң тұрғыдан бағалаймыз. Мәскеу Қазақстан нарығына мүдделі. Айта кету керек, бүгінгі таңда барлық экспорттың 30 пайызы Қазақстанға тиесілі және біз өз қызметімізді ұлғайтуға ғана мүдделіміз. Қазіргі уақытта 150-ден астам кездесу өтті, біз көрмеге 15 азық-түлік компаниясын әкелдік. Барлық кездесулер, әдетте, мақсатты. Ұсынылған компаниялар қазірдің өзінде әртүрлі санаттағы экспорттаушылар болып табылады, мысалы: энергетикалық сусындар, тамақ, балмұздақ, пайдалы өнімдер. Біз сіздің келесі көрмелеріңізге қатысуға мүдделіміз. Іріктеу жүргізіледі және біздің компаниялар да Қазақстан нарығына мүдделі болады және бізде сапалы серіктестік қатынастар қалыптасады деп үміттенеміз. Айта кету керек, офлайн-формат, ең алдымен, сатушы мен әлеуетті сатып алушы арасындағы жанды байланыс. Өнімді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі - офлайн қолдау. Өкінішке орай, пандемия жылы өзін әсерін сезіндірді және біз барлық іс-шараларды онлайн режимінде өткізуге мәжбүр болдық. Бүгіннен бастап біз барлық жұмыс кездесулерін әдеттегі офлайн-форматта өткізетін боламыз деп үміттенеміз.


Литвинчук Александр, NURKAGAZY ЖШС гофроөнімдерді сату бөлімінің директоры

Біз көрмеге бірнеше жыл қатыспадық, бірақ сіздің компанияңызбен бұрыннан таныс болдық. 15 жыл бойы сіздің көрме іс-шараларыңызға қатысып келеміз, бізде тығыз қарым-қатынас орнаған. Біздің компания сіздермен бірге жұмыс істейтініне қуаныштымыз, өйткені мұндай алаңдар бизнес пен адамдар үшін қажет және сұранысқа ие. Біршама шектеулерге байланысты жағдай шиеленісті, адамдар коронавируспен ауырудан сақ болуда және содан келушілер аз болады. Но на площадке выставки всё организовано с соблюдением санитарных норм и риск минимален. Көрмеде көптеген шетелдік компаниялар, соның ішінде Мәскеу облыстары ұсынылған: Омбы, Алтай, Бурятия және тіпті Қиыр Шығыстағы компаниялар. Сондықтан, бұл көрмеде гофрленген қаптамалар мен контейнерлерді шығаратын нарықтың негізгі ойыншылары қойылды. Біз көрмеге қуаныштымыз және ол өте жемісті өтуде деп санаймыз. Біз келесі жылға қатысамыз деп жоспарлап отырмыз, өйткені бұл одан әрі дамудың тамаша мүмкіндігі.


Новолодская Зоя, СИЛУМИН-ВОСТОК даму жөніндегі директоры (Cold Chain)

Iteca компаниясымен біз көптен бері жұмыс істеп келеміз және көптеген көрмелерге қатыстық, өйткені біздің кәсіпорын жабдықтар өндірісінің үлкен спектрімен айналысады. ColdChain көрмесінде біз бірінші рет қатысып отырмыз, өйткені біздің өнімдеріміз нарықта екі жыл ғана. Біз барлық жаңа өнімдер мен әзірлемелерді кең көлемде ұсынуға шешім қабылдадық. Себебі мұнда негізінен өнімдерді қайта өңдеу қызметтерін ұсынатын компаниялар қатысады. Біз өз кезегімізде сол өнімдерді сақтау мәселелерін шешеміз, бұл аграрлық сектор үшін өте өзекті. Біз мұнда тоңазытқыш жабдықтары бар жалғыз компаниямыз. Стендте біздің өнімдеріміздің негізгі үлгілері жинақталған. Сондықтан мен стендтің айналасындағы толқулар өте жоғары екенін айтайын. Біздің мамандарға осы екі күнде жиналған өтінімдерді өңдеу үшін екі апта қажет болады. Офлайн іс-шаралар интернеттен гөрі тиімдірек, сіз бәрін өз қолыңызбен ұстап көріп қана қоймай, стендте маманның кеңесін ала аласыз. Біз мұнда ұсынылған жалғыз өндірушілерміз. Ал Қазақстан нарығында бізде екі-үш компаниядан артық емес, сондықтан тапшылық білікті мамандардың кеңес беруінде пайда болады және жауап алғысы келген адамдар оларды осы жерден алды.


Отзывы о выставке WorldFood Kazakhstan 2018

Батыржан Нуршанов Коммерческий директор ТОО «ALA Sintez»

Хочу отметить, что организация выставки – замечательная! Выходя на данную бизнес площадку, мы не ожидаем, что все произойдет само собой. Здесь можно остановить любого проходящего мимо посетителя, и общение с ним может перерасти в бизнес отношения. Всё зависит от того, чем лучше вы «обрабатываете» потенциального клиента, тем лучше будут результаты.

Например, в прошлом году мы получили хорошие показатели: заключили контракты и выстроили отношения с теми компаниями, которые уже работают на рынке и с теми, кто только планируют запустить свое производство напитков. Сегодня мы также уже получили новых клиентов и новые контракты.


Игорь Смирнов, Директор компании «Комплекс-Бар Кей Зет» (Казахстан)

В этом году выставка проходит хорошо, мне все нравится. Организаторы быстро реагируют на запросы, мы очень довольны их работой! И надеемся найти здесь новых партнеров, не упустить старых и показать наши новинки.


Александр Скрипин, Директор компании Aqua Food Trade

Мы производим выпуск рыбной продукции в Казахстане, а также являемся официальным дистрибьютором продукции компании «РЫБПРОМ». В выставке WorldFood Kazakhstan мы участвуем второй год подряд и получаем хорошие результаты. Только за первый день работы выставки в этом году мы получили уже 3 контракта с региональными компаниями из Тараза, Шымкента и Усть-Каменогорска. Для нас WorldFood Kazakhstan – это бизнес площадка, где мы можем напрямую, без посредников осуществлять поиск партнеров и заключать выгодные контракты.


Татьяна Орешкевич Начальник отдела ВЭД ОАО «Пинский мясокомбинат» (Беларусь)

Мы представляем нашу продукцию на выставке WorldFood Kazakhstan 2018 третий год подряд. И, когда мы впервые приняли участие в выставке, то получили хорошие результаты в виде новых партнёров. Я считаю, что выставки – это эффективная площадка для налаживания и поддержания сотрудничества с партнерами. Очень важно встречаться с уже действующими клиентами, выслушивать их пожелания, нарекания и предложения по работе. По телефону и по электронной почте это делать очень сложно.

Комплекс выставок в рамках WorldFood Kazakhstan в этом году организованны хорошо, у нас нет никаких нареканий! Принимая решение об участии в выставке мы в первую очередь ставили цель расширить объёмы поставок нашей продукции на Казахстанский рынок. Благодаря выставке мы рассчитываем заключить здесь как минимум 2-3 контракта.


Светлана Ониськова Специалист по маркетингу и PR компании ЧАО «Доминик» (Украина)

Мы не первый год принимаем участие в выставке WorldFood Kazakhstan. Хочу отметить, что ежегодно по итогам события мы получаем хороший результат в виде новых контактов, договоренностей с партнёрами. Также обновляется наша база потенциальных дистрибьюторов, с которыми в дальнейшем мы можем развивать взаимовыгодное сотрудничество.

В этом году, я хочу отметить, выставка организованна на достаточно высоком уровне. И мы конечно же ожидаем найти новых дистрибьюторов в Алматы, а также увеличить объем продажи нашей продукции в регионе в целом.


Елена Венедиктовна Продакт-менеджер ОАО Пивкомбинат «Балаковский» (Россия)

Мы впервые приехали в Казахстан на выставку WorldFood для того чтобы «освоить» местный рынок и продавать нашу продукцию здесь. Выставка помогает нам познакомится с местными дистрибьюторами, мы налаживаем контакты, обговариваем вопросы сотрудничества с потенциальными партнерами. Что касается организации, я считаю, что выставка проходит очень хорошо. Организаторы молодцы!


Ринат Апкаев Менеджер по продажам ООО Кайнак (Россия)

Мы впервые принимаем участие в выставке WorldFood Kazakstan. Более 6 лет мы выступали на подобных площадках в Москве. И только в этом году приняли решение о расширении географии сбыта нашей продукции. Хоть мы и доставляем уже в Казахстан нашу продукцию, этого недостаточно. Мы надеемся на выставке WorldFood Kazakhstan найти новых клиентов. Могу сказать, что уже в первый день у нас появились потенциальные партнеры, с которыми мы прорабатываем вопросы сотрудничества. Также мы пообщались с уже существующими партнерами.

Об организации выставки могу сказать – все проходит очень хорошо, работа выставки выстроена системно и грамотно.


Артём Ковалевский Директор по продажам ООО «Диад» (Россия)

В Казахстан на выставку WorldFood мы приехали первый раз. С момента старта нашего бизнеса мы ежегодно участвуем в подобных выставках в России. Сегодня для нас важно найти новых клиентов, показать специалистам-посетителям свою продукцию. Еще одной важной задачей на выставке является мониторинг конкурентов, мы изучаем тенденции казахстанского рынка. Продукт у нас уникальный, никто из стран СНГ не производит подобное и для нас очень важно знать мнение наших потенциальных и существующих покупателей.

Мне очень нравится, как проходит выставка и как она организованна. Я считаю, что площадка будет эффективной для нас.


Максим Стрельников, Директор компании «Вулкан»

Я считаю, что выставка - это один из основных инструментов продвижения своей продукции. Мы впервые приехали в Алматы на выставку HoRex, потому что заинтересованы в развитии нашего бизнеса на Казахстанском рынке. Мы уже экспортируем свою продукцию в Казахстан и имеем определенное количество клиентов. Однако, мы не хотим останавливаться на этом и, сегодня, ставим целью нарастить объемы наших продаж здесь. Не мало важно, также, и изучить рынок Казахстана. Благодаря выставке, я думаю, мы сможем осуществить поставленные цели. Ведь выставка организована очень хорошо, все сервисы доступны, не вижу никаких проблем.


Олжас Роман, Специалист коммерческого отдела компании EuroCold (Казахстан)

Мы впервые участвуем в выставке ColdChain Kazakhstan. Мне очень нравится, как проходит выставка, всё прекрасно организованно.

Наша компания достаточно молодая, мы всего на рынке 3 года и для увеличения узнаваемости нас на рынке, мы решили выступить со своим оборудованием здесь. Рассчитываем, что на выставке мы обретем новых клиентов, получим для себя новый опыт. Очень важно для менеджеров развивать навыки общения с клиентами, уметь грамотно представлять свою компанию.